poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Poprawione wydanie "United Kingdom at a Glance"


W styczniu br. pojawiło się trzecie wydanie United Kingom at a Glance, które zawiera poważną modyfikację: każdemu tekstowi towarzyszy obecnie ramka z zapisem wymowy nazw własnych oraz trudniejszych wyrazów. Ramki zostały przygotowane przez dr. Arkadiusza Rojczyka z Uniwersytetu Śląskiego. Ja się ogromnie cieszę, gdyż książka wreszcie zyskała kształt, jaki marzył mi się od samego początku. Nareszcie nie trzeba zastanawiać się, jak wypowiedzieć nazwisko czy rzadszą nazwę. 

Jeśli kupujecie książkę w księgarni, zajrzyjcie do środka, by upewnić się, czy aby na pewno macie w rękach egzemplarz z wymową nazw własnych. Osobom zaopatrującym się w księgarniach internetowych radzę zapytać sprzedawcy, które wydanie książki kupują.

Czym zajmuje się dr A. Rojczyk? Opowiedź znajduje się tutaj :)


5 komentarzy:

  1. Panie Romanie, ostatnio kupiłem podręcznik United Kingdom at a glance i muszę przyznać, że jestem zachwycony. Od pewnego czasu udzielam korepetycji z angielskiego i zauważyłem, że w szkolnych podręcznikach prawie w ogóle nie ma informacji o kulturze i historii krajów anglosaskich (co najwyżej jakiś durny temat o halloween...). Na szczęście trafiłem na pańską książkę! Niesamowicie cieszę się, że jest na rynku dostępna taka pozycja, a jeszcze bardziej ucieszyłem się, że będzie druga o USA. Naprawdę niesamowity kawał dobrej roboty.
    Pozdrawiam Serdecznie Jan

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) Będzie książka o USA, niewykluczone też, że będzie coś o Irlandii, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii :)

    Pozdrawiam
    YEA

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś tą książkę pokazała mi nauczycielka na praktykach, od razu mnie zachwyciła, ale cieszę się, że wtedy jej nie kupiłam, a dopiero, kiedy Dr Rojczyk pokazał nam trzecie wydanie na zajęciach. Książka jest fantastyczna. Wykorzystuję ją na korepetycjach, żeby urozmaicić zajęcia, co moim uczniom się podoba :) Czekam na kolejne wydanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie, czy istnieje jakakolwiek szansa dostania tej książki w tym wydaniu? Szukam we wszystkich księgarniach, stacjonarnych i internetowych, ale wszędzie to samo: "pozycja niedostępna".

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydawnictwo Szkolne PWN nie wykonało dodruku książki przed początkiem roku. Coraz więcej osób pyta mnie, kiedy książka będzie dostępna – niestety nie ode mnie zależy dodruk. Proszę bombardować pytaniami wydawnictwo, może wtedy ktoś podejmie decyzję o dodruku. Maile proszę słać na adres bielskiej redakcji: marta.pawlus [at] wszpwn.com.pl.

    Pozdrawiam
    YEA

    OdpowiedzUsuń