środa, 31 grudnia 2014

Nie samym angielskim 10b


Druga część fotograficznego podsumowania ostatniego półrocza.
Pierwszy zestaw fotografii znajduje się tutaj Nie samym angielskim 10a

Więcej zdjęć na http://instagram.com/onamor72


Mgła, 2014

Nawet Katowice nad ranem potrafią być piękne.




Smoking Girl, 2014

Ujął mnie bezbrzeżny spokój tej dziewczyny, która przystanęła, by zapalić papierosa.



Alicja odchodzi, 2014

Ta kobieta przeszła bardzo szybko przede mną. Niemalże przebiegła, ale na szczęście miałem przygotowany aparat. Zrobiła kilka zdjęć, a pierwszym skojarzeniem, jakie przyszło mi do głowy, było: „Przecież to Alicja spiesząca na spotkanie z Królikiem”.




Which Way to Go, 2014

To jedna z moich ulubionych fotografii – samotna dziewczyna czeka na przejściu, a rozpędzone samochody tylko śmigają przed nią. Iść czy nie iść?




Malarz, 2014

Mężczyzna zastygł na matrycy i teraz już będzie stał na tej drabinie na wieki.



Ściana, 2014

Łuszcząca się farba to jedna z najwspanialszych rzeczy, jakie udało mi się sfotografować w tym roku. Organiczność tej formy jest porażająca.



Torebka, 2014

Kiedy moja uczennica przyszła na angielski z tą torebką, wiedziałem, że muszę ten przedmiot zawiesić na drążku do prania i utrwalić, jako kolejny obiekt z serii „Study in Silence”. Torebka odnalazła się na ścianie perfekcyjnie.



Wyjazd, 2014

Czekałem na autobus, a pod tylną bramą myjni na stacji benzynowej stał ten mężczyzna. Widać, że oczekuje na coś, ale wisienką na torcie był napis, który nadał tej fotografii inny wymiar. Ledwo zrobiłem zdjęcie, podjechał samochód, mężczyzna wsiadł do niego. Takie kilkusekundowe okazje tworzą fotografię.



Tańcz ze mną, 2014

Starszy pan nie pasował do tłumu przewalającego się przez przystanek autobusowy. Czatowałem na odpowiednią chwilę i proszę, ustawił się odpowiednio.



Nie rozmawiamy już ze sobą, 2014

Scenka ustrzelona z miejskiego autobusu. Dwie przypadkowe osoby, a tyle emocji. Mogą to być ojciec i córka, którzy już ze sobą nie rozmawiają. Albo dwoje kochanków, którzy właśnie zniszczyli swój związek. Choć on może się jeszcze odwrócić... A ona może wstać i podejść do niego...

(Kopiowanie, przetwarzanie i jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć z tej strony jest zabronione.)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz